مشاوره كاري آنلاين

۱۳ بازديد

بطور كل اجرا و نظارت بر موارد زيادي با حضور مشاوره كسب و كار اينترنتي صورت مي گيرد مانند تحقيقات بازار، تهيه نقشه راه، پيشنهاد محصول و خدمت، تدوين ماركتينگ پلن يا برنامه بازاريابي و آميخته بازاريابي، تعيين كانال ها و شيوه هاي توزيع، انتخاب استراتژي قيمت گذاري، پيشبرد فروش، مشخص نمودن استراتژي تبليغات، چگونگي انجام مراحل برندينگ و…

 چرا مشاوره كسب و كار اينترنتي ؟

ما معتقديم براي هر فعاليتي از كوچك تا بزرگ در ابتدا بايستي به آن فكر كرد. از فلسفه وجودي و چرايي انجام كار تا نحوه انجام و …
چگونه شروع كردن و مسيري كه براي رشد كسب و كارتان طي مي كنيد، از مهمترين عواملي است كه راهبرد، نقشه راه و زير ساخت فعاليت را شكل و معنا ميدهد. با دريافت مشاوره كاري آنلاين  قبل از شروع، قدرتمند، هوشمندانه و مطمئن شروع كنيد و راه درست  را بشناسيد. ويژگي هاي مشاور توانمند را بشناسيد و بدانيد در چه زمينه ها و مراحلي نيازمند همراهي يك مشاور هستيد.

 

خصوصيات و توانمندي مشاوران

  • اكثر مشاوران ماركتينگ حرفه اي، كارآفريناني هستند كه كسب و كارشان را خودشان پايه گذاري كرده اند.
  • مشاوران به شركت ها كمك مي كنند تا استراتژي معرفي و تبليغ محصول / خدمتشان مشخص شود.
  • چگونگي معرفي محصول / خدمت و افزايش آگاهي عمومي مخاطبان از شركت توانايي مشاور را مشخص مي كند.
  • با كمك مشاور شما مي توانيد برنامه بازاريابي مشخصي داشته باشيد و شعار برند يا پيام برنامه بازاريابي خود را بطور استاندارد ايجاد كنيد.
  • پس از مشخص شدن برنامه و اجراي استراتژي ماركتينگ، نتايج بررسي شده و با اهداف تعيين شده مقايسه مي شوند.
  • مشاور بازاريابي در شناخت رفتار مصرف كننده و روند بازاريابي، مهارت و دانش كافي دارد بصورتي كه بازار هدف شركت را مي شناسد و محصولات را در جايگاهي به بازار عرضه مي كند كه جذابيت خريد را براي مصرف كننده داشته باشد.
  • يك مشاور حرفه اي نه تنها خلاقانه فكر مي كند بلكه توانايي ارائه راه كار بر اساس آمار را نيز دارد. نتيجه اي كه خلاقيت و تفكر مشاور به شركت اعلام مي كند مبناي تصميم گيري هاي بنيادي خواهد بود.

مشاوره آنلاين كسب و كار در قالب شركتي يا شخصي؟

مشاوران كسب و كار آنلاين هم بطور مستقل فعاليت مي كنند و هم با همكاري تيم ماركتينگ شركت برنامه ها را پيش مي برند. آنها تجربه و دانش كافي در زمينه هاي بازاريابي، تجارت، ارتباطات و روانشناسي دارند. مشاوره در قالب شركت مزيت هايي نسبت به حالت شخصي دارد كه بزرگترين مزيت آن ارائه مشاوره با همفكري يك گروه متخصص در زمينه هاي گوناگون مرتبط و بهره گيري از كار گروهيست. شركت سه سوت وب امر مشاوره را نيز مانند ديگر خدمات يك كار گروهي تلقي ميكند و در پس تمام اسناد مشاوره اي تدوين شده فكر يك گروه متخصص را قرار داده است.

مهم ترين مهارت هاي يك مشاور چه مهارت هايي هستند ؟

برخي مهارت هاي مهم آنها عبارتند از:

  • توانايي در بازاريابي موتورهاي جستجو و بهينه سازي سايت
  • مهارت در مديريت شهرت
  • توانايي ايجاد يك تصوير برند مناسب در مخاطبان 
  • آگاهي از رفتار مصرف كننده و روانشناسي مشتري.
  • مهارت در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و بسترهاي ماركتينگ مرتبط با آن

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

كلمات كليدي

مشاوره كسب و كار اينترنتي

مشاوره آنلاين كسب و كار

مشاوره كاري آنلاين

 

مشاوره طراحي سايت

۱۱ بازديد

مشاوره طراحي سايت چرا اهميت دارد؟ اصلا مشاوره چيست؟ مشاوره نوعي ارتباط با هدف مشورت، همفكري، دريافت اطلاعات يا كمك گرفتن است. مشاوره مي تواند دو يا چند طرف صورت گيرد كه هر طرف ممكن است فرد، گروه يا سازمان باشد. همچنين مشاوره مي تواند پيرامون يك يا چند موضوع باشد. معمولا مشاوره بعد يا حين انجام يك كار هزينه بيشتري به مشاوره گيرنده تحميل مي كند تا قبل از آن. تقريبا هيچ كار مهم و تاثيرگذاري در دنيا وجود ندارد كه نيازي به مشاوره نداشته باشد و اگر كاري بدون نياز به مشاوره به راحتي قابل انجام است پس چندان مهم و تاثيرگذاري نيست.

راه اندازي سايت يكي از كارهاي مهم، تاثيرگذار، هزينه بر و چالش برانگيز است. بدون مشاوره در اين زمينه حتي اگر مجري سايت شما شركت ماكروسافت هم باشد ممكن است مسير درست طي نشود. مشاوره در اين مورد بخصوص يعني تبادل اطلاعات و همفكري. اطلاعاتي كه زمينه ساز تصميم هاي بهتر، مسيرهاي كوتاه تر و هزينه هاي كمتر مي شود. قبل از راه اندازي هر كار مهمي مشورت كنيد خصوصا ساختن يك سايت خوب. اين مطلب نگاهي است به روش درست و اصولي مشورت با اهالي فناوري در رابطه با راه اندازي سايت.

چرا مشاوره طراحي سايت ضرورت دارد؟ 

مشاوره بگيريد تا چرخ را از اول اختراع نكنيد. طرح سايت ساختن سايت را مي داند اما شما را نمي شناسند. او در مورد صنعت، حوزه كاري، نگرش ها، مشكلات، انتظارات و حتي بودجه اطلاعات دقيقي ندارد. بنابراين بدون مشاوره چيزي خلق خواهد شد كه ممكن است چكش كاري آن به قيمت دوباره ساختنش بينجامد. پس اولين فايده مشاوره شناخت كافي مجري از روند چيزي است كه شما قرار است در سايت خود عرضه يا ارائه كنيد.

مشاوره براي زمان و هزينه

مشاوره بگيريد تا بتوانيد بر روي زمان بندي و منابع خودتان برنامه ريزي كنيد. برآورد هزينه سايت و همچنين تعرفه هاي قيمت گذاري كه روي اينترنت هست تا حدود زيادي كلي است و بيشتر مشتريان را در سه تا پنج گروه دسته بندي مي كند كه ممكن است نياز شما در هيج يك از اين دسته ها نباشد. مشاوره خوب و اصولي كمك مي كند تعرفه دقيق سايت خودتان را بتوانيد محاسبه كنيد. همچنين زمان بندي اجرا ممكن است كمتر يا بيشتر از چيزي كه واقعيت دارد ارزيابي و توافق شود كه مشاور مي توند اين خطا را نيز به حداقل برساند.

مشاوره طراحي سايت براي به حداقل رساندن تعارض ها

تعارض يعني اخلاف نظر يا تفاوت هايي كه منجر به سوتفاهم يا مشاجره مي شود. تجربه نشان داده كه اكثر تعارض هاي بين مشتري و كارفرما به دليل عدم شناخت طرفين از شرايط يكديگر و در نتيجه دهنيت هاي مبهم طرفين نسبت به يكديگر ايجاد مي شود. قراردادها و توافق هاي حقوقي اگرچه در جريان هر كاري كه دو يا چندطرف در آن درگير هستند مي تواند وظايف و تعهدات طرفين را به خوبي مشخص كند اما براي همين موضوع هم نياز است كه با دقت و وسواس عمل كنيد و اينجاست كه يك مشاور خوب نقش مهمي در به حداقل رساندن اختلاف هايي كه ممكن است طولاني شود ايفا مي كند.

در جلسه مشاوره چه بگوييم؟ چه بپرسيم؟

درخواست جلسه مشاوره وقت خودتان و مشاور را براي اطلاعاتي كه به آساني در گوگل وجود دارد هدر ندهيد. حداقل هاي موضوعي را كه قرار است در مورد آن بدانيد را از قبل جستجو كنيد تا با ادبيات و اصطلاحات بحث كاملا آشنا باشيد. محدوده مشاوره خودتان را تا جايي كه مي توانيد كوتاه و بسته نگه داريد. مثلا نيازي نيست در مورد كل تجارت الكترونيك يا سهام آمازون يا سرمايه گذاران ديجي كالا صحبت كنيد. اينها را در روزنامه هاي آنلاين هم مي توانيد بخوانيد.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

 

كلمه كليدي

مشاوره طراحي سايت

مشاوره آنلاين كسب و كار

۱۳ بازديد

براي برداشتن اولين قدم در راه اندازي كسب و كار آنلاين شما نياز به اين داريد كه مسير راه برايتان كاملا روشن باشدو مشاوره آنلاين كسب و كار همچنين بايد بدانيد كه در اين مسير چه هزينه ها و چه فرصت هايي وجود دارد تا در حوزه كسب و كار خود بتوانيد در كمترين زمان ممكن پيشرفت كنيد. شايد بدون آگاهي دقيق بتوانيد مسير خود را بيابيد اما اينكار مي تواند هزينه هاي سرباري براي شما بوجود آورد.

من در اين زمينه به صورت زير مشاوره آنلاين كسب و كار شما خواهم بود :

  • از كجا شروع كنيد
  • برنامه راهبري براي شروع كسب و كار آنلاين بچينيد
  • رقباي خود را بشناسيد و راه موفقيت بر آنان را بدانيد
  • نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و بتوانيد با شناخت فرصت ها و تهديدها مسير خود را هموار كنيد
  • برنامه مدون براي بازاريابي خدمات يا محصولات خود داشته باشيد

توسعه و بهينه سازي كسب و كار آنلاين 

شما اگر كسب و كار خود را داريد و مشغول فعاليت در حوزه تجارت الكترونيك هستيد، قطعا به جايي خواهيد رسيد كه سرعت پيشرفتتان كند مي شود و گاهي سرعتتان ثابت مي ماند. نمودارهاي فروش و ارائه خدمات ديگر رشدي نخواهند داشت و اينجاست كه نياز به توسعه و چرخش در نوع ارائه خدمات يا فروش محصولات خود داريد.

در زمينه بهينه سازي و توسعه كسب و كار آنلاين به صورت زير مشاور كسب و كار شما هستم:

چه كارهايي نياز است تا يك قدم از رقبا جلو بزنيد

برنامه هايي كه براي افزايش سهم بازار مي توانيد داشته باشيد

برنامه هاي وفادارسازي مشتريان و برگشت مخاطبان آنلاين

برنامه هايي براي اعتبار برند شما در بين رقبا

برنامه هايي براي كاهش هزينه ها و در مقابل افزايش درآمد در بازار آنلاين

توسعه خدمات به گونه اي كه ديگر نياز به افزايش نيرو و پرسنل نداشته باشيد.

 عارضه يابي دلايل افت سهم بازار

بسيار پيش مي آيد كه كسب و كار آنلاين شما دچار آفت مي شود. شما نياز پيدا ميكنيد كه يك تحول در تجارت الكترونيك خود داشته باشيد. هزينه هايي كه مي كنيد فراتر از درآمدتان شده است و شايد گاهي به فكر جايگزين نيز باشيد.

در اين حالت مي توانيم با موضوعات زير با هم همفكر شويم :

چرا بازديد سايتتان كم شده است

مشتريانتان پس از يك بار خريد دوباره بازگشتي ندارند

علت افت فروش خود را نمي دانيد

رقبا در موتورهاي جستجو از شما پيشي گرفته اند

مشتريانتان روز بروز ناراضي تر از قبل هستند

ديگر نمي توانيد از پس هزينه هاي زياد كارتان برآييد

 برنامه هاي بازاريابي آنلاين – ديجيتال ماركتينگ

هنگاميكه تلاشهاي شما تا حدي است كه بازار را در دست داريد اما نگران آينده آن هستيد و يا هم اكنون نياز به فروش بيشتر را در خود احساس مي كنيد، اينجاست كه بايد برنامه هاي نوين بازاريابي آنلاين را پياده سازي كنيد. اين برنامه ها به صورت زير به شما مشاوره كسب و كار ارائه خواهد شد:

بازاريابي موتورهاي جستجو يا SEM : افزايش سهم ديده شدن در موتورهاي جستجو

بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو يا SEO : سايتتان را براي بيشتر ديده شدن بچرخانيد

تبليغات اينترنتي در حوزه بزرگ ديجيتال ماركتينگ : استفاده از ابزارهاي هوشمند تبليغاتي

استراتژي محتوا و محتواسازي بهينه براي مخاطبان

افزايش ميل به خريد با تكنيكهاي بروز تبليغات

بنچماركينگ رقبا و استفاده بهينه از فعاليت هاي رقبا

 تغييرات سازماني در حوزه فناوري اطلاعات

سازمانها پس از گذشت مدت زماني كوتاه يا بلند دچار يخ زدگي مي شوند. به اين معني كه ديگر رشدي ندارند و خط رشد آنها تبديل به يك خط ثابت مي شود. در اينجاست كه نياز به تغييرات به شدت احساس مي شود. اما اكثر مديران نمي دانند كه اين تغييرات كجا و به چه صورت بايد انجام شود.

براي اين منظور استراتژي هايي وجود دارد كه اگر بخواهيم آنها را دسته بندي كنيم به صورت زير خواهند بود :

  • تغييرات در ساختار سازمان
  • تغييرات در خود خدمات با محصولات
  • تغييرات در نحوه اراه خدمت يا فروش محصول
  • تغييرات در شيوه هاي بازاريابي و بازارگرداني
  • راه اندازي فروشگاه و يا وب سايت معرفي خدمات و محصولات

اگر در حال حاضر تصميم داريد كه يك وب سايت داشته باشيد، فقط در حد معرفي خود يا محصولاتتان به ديگران، اگرچه به زبان ساده است، اما براي اين منظور نيز راههاي بسيار متفاوت، قيمتهاي متنوع و پيشنهادات زيادي را خواهيد شنيد. در نهايت با يك يا دو جلسه همفكري مفيدو انجام مشاوره آنلاين كسب و كار مي توانيد به راحتي تصميم بگيريد كه از كجا و چگونه شروع كنيد.

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

 

 

كاربرد نرم افزار CRM در كسب و كار شما

۱۱ بازديد

كاربرد نرم افزار CRM در كسب و كار شما 

دسترسي سريع و آسان به اطلاعات مشتريان و مخاطبين

نرم افزار CRM با تمركز روي اطلاعات مشتريان و هوشمند سازي ارتباطات و پيگيري ها، باعث افزايش فروش و حفظ ارتباط پايدار با مشتريان مي باشد.
نرم افزار CRM ، اطلاعات مشتريان شما را بصورت منسجم و يكپارچه به يك پرونده الكترونيكي تبديل مي كند و امكان دسترسي سريع به چكيده و تماميت آنها را در هر لحظه فراهم مي نمايد. در نرم افزار CRM اين پروسه به راحت ترين و سريع ترين شكل ممكن صورت مي گيرد و از جمله مواردي كه نرم افزار CRM  را نسبت به ساير نرم افزار هاي CRM موجود در بازار متمايز مي نمايد، همين منحصر به فرد بودن در نحوه ورود اطلاعات و دسترسي به آنها مي باشد. با توجه به نوع و مدل كاري شما در ادامه به اين سوال مي رسيم كه آيا نرم افزار CRM نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري در مجموعه شما مي تواند كاربرد داشته باشد؟

 

راه حل جامع و يكپارچه ما براي كسب و كار شما

از يافتن سرنخ هاي فروش و بازاريابي تا ارائه خدمات در باشگاه مشتريان و فروش آنلاين

 CRM  يك راه حل جامع و يكپارچه نرم افزاري به شما ارائه مي دهد كه مي توانيد تمامي فرايند هاي كسب و كار مثل تامين كالا، بازاريابي و تبليغات، جذب و حفظ مشتري، فروش آنلاين محصول و ارائه خدمات پس از فروش را به سهولت مديريت كنيد و به افزايش فروش و بهبود كيفيت ارتباطات و ايجاد بهترين استراتژي فروش برسيد.
مشتريان ما مي گويند كه  نرم افزار CRM باعث شده تا مشتريان و مخاطبين از تامين كننده تا مصرف كننده را به موقع و هوشمندانه تر پيگيري كنند، مشتريان فعلي را حفظ كنند و مشتريان جديد را به بهترين شكل جذب كنند و افزايش فروش داشته باشند و عملكرد واحد بازرگاني و خدمات پس از فروش را بطور منظم و سيستمي مورد نظارت و ارزيابي قرار دهند. عمكرد كارشناسان فروش خود را چك كنند و اتوماسيون درون سازماني مثل ارجاع كار ، ارسال پيام بين همكاران، بايگاني اسناد، نامه نگاري ها را با اين سيستم مديريت كنند با اين مدل گردش كار بسياري از مراجعات حضوري و تلفني حذف و ارجاعات بصورت مستند بدون امكان فراموشي انجام خواهد شد. راه حل جامع پيشنهادي ما با بهره گيري از مفاهيم تئوري سي آر ام يا همان مديريت ارتباط با مشتري ، منجر به توليد ابزاري به نام نرم افزار سي آر ام گرديد.

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-crm/

 

 

 

براي كسب و كار خود اپليكيشن موبايل طراحي كنيم يا سايت؟

۱۰ بازديد

 

به عنوان مدير يك كسب و كار شايد انتخاب بين اين دو برايتان دشوار باشد. آيا بهتر است خدمتتان يك اپليكيشن باشد؟ يا لازم است طراحي سايت اختصاصي و يا طراحي اپليكيشن تحت وب انجام دهيد؟ مطلب كاملي براي انتخاب بين طراحي اپليكيشن موبايل و يا سايت برايتان تهيه كرده‌ايم. در اين‌جا خلاصه‌اي از فاكتورهايي در تصميم گيري شما موثر است آورده‌ايم:

  • هدف محصول شما چيست؟ 

با توجه به نوع خدمتتان، جامعه هدفتان كدام است؟ رقباي شما چه كرده‌اند؟ چقدر بودجه داريد؟ در مورد مشتريان خود تحقيق كنيد. داده‌ها نشان داده كه تمايل آن‌ها بيشتر به سمت وب اپ بوده يا اپليكيشن اختصاصي؟

  • آيا محصول شما به صورت روزانه يا متناوب استفاده مي‌شود؟

در اين صورت تمايل كاربر بيشتر سمت استفاده از اپليكيشن است. البته اين استفاده منطقا لازم است با تلفن همراه باشد.

  • آيا نياز به استفاده از قابليت‌هاي تلفن همراه داريد؟

اگر نياز به دسترسي به ويژگي‌هايي مثل موقعيت كاربر،‌ دوربين، ميكروفون، سنسورها و غيره داريد، طراحي اپليكيشن اختصاصي كاربردي‌تر و كم هزينه‌تر است.

  • به نظرتان كاربران مي‌خواهند از محصولتان به صورت آفلاين استفاده كنند؟

اگر اپليكيشن شما كاربرد آفلاين دارد، بهتر است اپ طراحي كنيد.

طراحي اپليكيشن موبايل

امروزه با توسعه‌ي دنياي فناوري، ساخت اپليكيشن ‌هاي متنوع بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. برنامه‌هايي كه به راحتي و با چند اشاره انگشت بسياري از نيازهاي امروزي و روزمره افراد را برآورده مي‌كنند. با توجه به سرعت توسعه اين اپليكيشن‌ها و استفاده بهتر از آنها لازم است با اطلاعاتي در اين زمينه آشنا شويد. اپليكيشن موبايل يا اپ موبايل همان نرم افزارهاي گوشي‌هاي هوشمند هستند كه توسط برنامه نويسان اپ توليد شده و قابليت اجرا در گوشي ها را دارند. در ادامه با طراحي اپليكيشن اندرويد و iOS و همچنين فاكتورهاي مهم در تعيين  تعرفه طراحي اپليكيشن موبايل را بيان ميكنيم.

طراحي اپليكيشن موبايل چگونه است؟

گستردگي علم فناوري نيازمند به روزرساني كسب و كارها از طراحي وب سايت  است همچنين بسياري از كسب و كارهاي بزرگ به فكر طراحي اپليكيشن يا نرم افزار براي موبايل با انواع سيستم عامل…هستند. پشتيباني اكثريت كمپاني هاي سازنده موبايل از سيستم عامل‌هاي اندرويدي و iOS صاحبان مشاغل را به اين فكر واداشته تا با طراحي اپليكيشن اندرويد و iOS كسب و كار خود را هر چه بيشتر از طريق طراحي اپ در ديد عموم قرار دهند. باتوجه تخصصي و همه گير بود اين دانش طبيعي است كه تعرفه و قيمت آن نيز نسبت به ساير برنامه نويسي هاي مطرح بالاتر باشد.

تنوع تعرفه طراحي اپليكيشن اندرويد به وضوح با يك جست‌‌و‌جوي ساده قابل ملاحظه و ملموس است. نكاتي كه در براورد قيمت طراحي اپليكشن اندرويد و iOS موثر هستند شامل مواردي از جمله زمانبر بودن و حجم پروژه ، نوع سيستم عامل مورد نظر ، مهارت و تجربه موسسه يا شركت طراحي اپليكيشن در تهران و غيره مي باشد.

طراحي اپليكيشن اندرويد و iOS  

امروزه به دليل رواج استفاده از گوشي هاي هوشمند بازار طراحي اپليكيشن موبايل (طراحي اپليكيشن اندرويد و iOS ) پر طرفدار است كه با در نظر گرفتن روند رو به رشد استفاده از اين نرم افزارها احتمال مي رود موارد استفاده از آن ها در آينده ي نزديك بسيار بيشتر از امروز نيز باشد. با ورود به بازار اپليكيشن موبايل خواهيد ديد كه انتخاب نوع پلتفرم آن داراي اهميت زيادي است؛ زيرا اين امر در جذب بازار، هزينه ي توليد، كيفيت كار، استقبال كاربران و …. تاثير مستقيم دارد. بر همين اساس شركت طراحي اپليكيشن سه سوت وب پروژه ي خود را به صورت طراحي اپ اندرويد و iOS آغاز مي كند. با ساخت يك اپ موبايل اندرويد و iOS براي كسب و كار خود مي‌توانيد قدمي بزرگ به سمت موفقيت برداشته و آينده ي شغلي خود را تضمين نماييد.

 

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/

 

طراحي وب سايت

۱۱ بازديد

در دنياي امروز با تغيير مسير بسياري ازكسب‌وكارهاي سنتي به سمت كسب‌وكارهاي اينترنتي، بازار فعاليت‌هايي همچون طراحي وب سايت رونق زيادي پيدا كرده است، اما چگونگي طراحي وب ‌سايت، مراحل آن، اينكه از كجا و چطور آغاز شود، همچنين شرايط طراحي وب و ميزان هزينه‌هاي آن از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد. در اين نوشتار ضمن پاسخ به سوالات فوق، مفهوم طراحي وبسايت ، تاريخچه و مراحل طراحي يك سايت موفق را بررسي خواهيم كرد.

طراحي وب سايت چيست؟

طراحي سايت يا وب ديزاين Web-Design به مراحل طراحي و ساخت يك پايگاه اينترنتي جهت اطلاع‌رساني، معرفي شركت و ارائه محصولات آن گفته مي‌شود. طراحي وب‌ سايت يك پروسه است كه از لايه‌سازي صفحات وب، توليد محتوا، طراحي گرافيكي و رعايت اصول سئو تشكيل شده است. پيش از بررسي مراحل طراحي وب سايت، به مختصري از تاريخچه طراحي آن مي‌پردازيم.

تاريخچه طراحي سايت

تيم برنرزلي، مخترع وب، با راه‌اندازي اولين وب سايت در سال۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستين سازنده وب در تاريخ به ثبت رساند. درنخستين وب سايت، از ابرمتن و ارتباط براي ارسال ايميل (پست الكترونيك) استفاده شده بود. در اين سايت ساده متني هيچ‌گونه گرافيك، تصوير و حتي رنگ‌بندي به كار نرفته و هنوز هم در دسترس است.

مراحل طراحي وب سايت چيست؟

همان‌طور كه بيان شد، طراحي وب سايت به معني طراحي، ساخت و راه‌اندازي يك وب‌سايت يا بهينه‌سازي يك سايت قديمي در بستر اينترنت است.  Web Design(وب ديزاين) شامل 4 مرحله اصلي است كه در ادامه هركدام را شرح مي‌دهيم.

مرحله 1: طراحي واير فريم

ابتدا با توجه به نوع وبسايت و نياز مشتري، يك نماي كلي از سايت طراحي مي‌كنيم. اين نما شامل يك نقشه كلي از صفحات سايت و تعيين جايگاه و چيدمان المان‌ها و عناصر مختلف است. اين مرحله از طراحي وب سايت «طراحي وايرفريم» نام دارد.

مرحله2: طراحي گرافيك سايت

پس از مشخص شدن محل قرارگيري عناصر سايت، بايد سايت را طراحي كنيم. در اين مرحله با توجه به نوع كسب‌‌وكار اينترنتي و با استفاده از نرم‌افزارهاي مخصوص رنگ‌بندي و گرافيك سايت طراحي مي‌شود.

مرحله3: كدنويسي و برنامه‌نويسي

باتوجه به سايت طراحي شده و نياز مشتري، در اين مرحله مي‌توان از روش‌هاي مختلفي براي مديريت سايت استفاده كرد. سيستم‌هاي مديريت محتوا مانند وردپرس و يا طراحي يك فريم ورك اختصاصي برنامه‌نويسي. تصميم‌گيري در اين بخش براساس هزينه‌ها و نياز مشتري صورت مي‌گيرد.

مرحله4: راه‌اندازي سايت

پس از انجام 3 مرحله قبل، به راه‌اندازي سايت در بستر جهاني اينترنت مي‌پردازيم. در اين مرحله پس از تهيه يك «هاست» و «نام دامنه مناسب»، سايت را پيكربندي كرده و در دسترس عموم قرار مي‌دهيم.

انواع طراحي سايت

در قسمت قبل با مفهوم Frontend (فرانت‌اند) و Backend (بك‌اند) سايت آشنا شديم. اكنون به بررسي انواع طراحي وب سايت مي‌پردازيم.

سايت‌ها به دو دسته كلي ايستاتيك (Static Website) و ديناميك (Dynamic Website) تقسيم مي‌شوند.

  • در سايت‌هاي ايستاتيك يا ايستا: تنها قسمت فرانت‌اند انجام مي‌شود، يعني مطالب و محتويات سايت تنها يك بار جمع‌آوري شده و هركدام از صفحات سايت، جداگانه طراحي و بارگذاري مي‌شوند. در اين سايت‌ها هرگونه تغيير بايد توسط طراح و كارشناس سايت انجام شود. از اين مدل معمولا براي طراحي وب سايت‌هاي معرفي (كه تا مدت‌ها محتواي آن تغيير نمي‌كند) استفاده مي‌شود.
  • سايت ديناميك يا پويا: در طراحي اين سايت‌ها هر دو بخش فرانت‌اند و بك‌اند برنامه‌نويسي مي‌شوند. سايت‌هاي پويا نياز به تغيير مداوم محتوا دارند و باتوجه به كاربرد سايت، طراحي شده و توسعه پيدا مي‌كنند. در سايت‌هاي دايناميك برنامه‌نويس بك‌اند، وظيفه پويا‌سازي وب‌سايت را بر عهده دارد و بايد اسكريپتي را طراحي كند كه سايت به‌طور كامل پويا باشد.

شرايط طراحي وب سايت

علاوه‌بر مواردي كه در بالا به آنها اشاره شده، شرايط طراحي وبسايت ، نيز از موارد حائز اهميتي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد. راه‌اندازي يك سايت نيز درست همانند راه‌اندازي يك فروشگاه است و بايد براي آن مكان، نام مناسب، مدير و… در نظر گرفت. راه‌اندازي يك سايت موفق نياز به 4 بخش اصلي دارد كه شامل موارد زير است:

  • انتخاب نام دامنه مناسب
  • هاست (اجاره فضايي براي ورود، ذخيره اطلاعات و محتويات سايت)
  • طراحي قالب زيبا و كاربردي
  • سيستم مديريت و كنترل سايت

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

 

 

 

طراحي وب سايت وردپرسي

۱۰ بازديد

به تناسب نوع طراحي وب سايتي كه مي خواهيد ، سيستم هاي مديريت محتواي مختلفي وجود داره اما وردپرس به دليل رايگان بودنش محبوب ترين اونهاست. طراحي وب سايت وردپرسي، نرم افزاري Open Source يا منبع باز است كه در PHP نوشته شده و مي توانيد براي ايجاد يك وب سايت، وبلاگ يا برنامه هاي كاربردي استفاده كنيد. طرح هاي زيبا، ويژگي هاي قدرتمند و آزادي براي ساختن هر چيزي كه مي خوايد، وردپرس هم زمان هم رايگانه و هم راحت. %28 از دنياي وب از جمله وب سايت هاي سرگرمي تا بزرگترين سايت هاي خبري آنلاين از وردپرس استفاده مي كنند. بيش از 60 ميليون نفر وردپرس را انتخاب كرده اند تا وب سايتشون احساس خونه رو بهشون القا كنه.

در سال 2003 وردپرس با استفاده از يك بيت كد با كاربراني كه تعدادشون كمتر از انگشت هاي دسته براي تمايل به زيبايي و نشر سيستمي معماري شده شروع به كار كرد، از آن زمان به بعد بزرگترين ابزار وبلاگ نويسي ميزباني در جهان با توجه به اينكه در ميليون ها سايت استفاده مي شود و روزانه ده ها ميليون نفر آن را مي بينند شد. وردپرس يك پروژه منبع باز است به اين معني كه صدها نفر در سراسر جهان روي آن كار مي كنن ، همچنين به اين معني كه شما مي توانيد از آن براي هر نوع سايتي و بدون پرداخت هزينه مجوز و تعدادي ديگر از آزادي هاي مهم استفاده كنيد. طراحي وب سايت وردپرسي به عنوان يك سيستم وبلاگ نويسي آغاز شده ، اما امروزه به عنوان سيستم مديريت محتوايي كامل از طريق هزاران پلاگين و ويدجت و تم ها مورد استفاده قرار گرفته است، وردپرس تنها به تخيل شما محدود ميشه.

به تناسب نوع طراحي وب سايتي كه مي خواهيد ، سيستم هاي مديريت محتواي مختلفي وجود داره اما وردپرس به دليل رايگان بودنش محبوب ترين اونهاست. وردپرس نرم افزاري Open Source يا منبع باز است كه در PHP نوشته شده و مي توانيد براي ايجاد يك وب سايت، وبلاگ يا برنامه هاي كاربردي استفاده كنيد. طرح هاي زيبا، ويژگي هاي قدرتمند و آزادي براي ساختن هر چيزي كه مي خوايد، وردپرس هم زمان هم رايگانه و هم راحت. %28 از دنياي وب از جمله وب سايت هاي سرگرمي تا بزرگترين سايت هاي خبري آنلاين از وردپرس استفاده مي كنند. بيش از 60 ميليون نفر وردپرس را انتخاب كرده اند تا وب سايتشون احساس خونه رو بهشون القا كنه.

در سال 2003 وردپرس با استفاده از يك بيت كد با كاربراني كه تعدادشون كمتر از انگشت هاي دسته براي تمايل به زيبايي و نشر سيستمي معماري شده شروع به كار كرد، از آن زمان به بعد بزرگترين ابزار وبلاگ نويسي ميزباني در جهان با توجه به اينكه در ميليون ها سايت استفاده مي شود و روزانه ده ها ميليون نفر آن را مي بينند شد. وردپرس يك پروژه منبع باز است به اين معني كه صدها نفر در سراسر جهان روي آن كار مي كنن ، همچنين به اين معني كه شما مي توانيد از آن براي هر نوع سايتي و بدون پرداخت هزينه مجوز و تعدادي ديگر از آزادي هاي مهم استفاده كنيد. وردپرس به عنوان يك سيستم وبلاگ نويسي آغاز شده ، اما امروزه به عنوان سيستم مديريت محتوايي كامل از طريق هزاران پلاگين و ويدجت و تم ها مورد استفاده قرار گرفته است، وردپرس تنها به تخيل شما محدود ميشه.

براي دريافت فايل منبع WordPress به سايت https://wordpress.org يا  https://wordpress.com مراجعه كنيد و آخرين نسخه به روز شده رو دانلود كنيد و روي سيستم خودتون بارگذاري كنيد.

 

مزاياي طراحي سايت با WordPress :

1- استفاده ازش راحته

طراحي وبسايت با وردپرس راحته و يك رابط بصري داره ، اضافه كردن صفحات جديد، پست هاي وبلاگ، تصاوير و غيره به سرعت انجام مي شن. از اونجايي كه تكنولوژي خيلي ساده ايه زمان صرف شده براي قالب بندي هم كاهش پيدا مي كنه.

2- دسترسي بهش آسونه

مي تونيد وب سايت را از هر كامپيوتري مديريت كنيد. وردپرس مبتني بر مرورگره و شما مي تونيد از هر كامپيوتري كه متصله به اينترنت سايت خود را مديريت كنيد.

3- نيازي به ويرايش HTML يا نرم افزار FTP نداره

طراحي وبسايت در وردپرس يك سيستم مستقل است و نيازي به نرم افزار ويرايش HTML ندارد ، شما مي تونيد يك صفحه جديد يا پست وبلاگ، فرمت متن، آپلود تصاوير (و ويرايش آنها)، آپلود اسناد، فايل هاي ويديويي، گالري تصاوير و … ايجاد كنيد بدون اينكه نيازي به نرم افزار FTP يا HTML باشه. 

4-موتورهاي جستجو عاشق سايت هاي وردپرس

كد هاي وردپرس بسيار تميز و ساده است و موتورهاي جستجو را براي خواندن و فهرست محتواي سايت راحت مي كنه. علاوه بر اين، هر صفحه، پست و تصوير مي تونه كلمات كليدي متا تگ، توضيحات و عنوان خودشو داشته باشه و براي كلمات كليدي خاص بهينه سازي بشه. شما همچنين مي تونيد از برچسب ها (Tags) براي افزايش تلاش هاي بهينه سازي موتور جستجوگر استفاده كنيد.

 

5- روي سايت كنترل داريد

ديگه لازم نيست براي يك به روز رساني و آپديت ساده منتظر طراح سايت باشيد ، با وردپرس، شما تقريبا كنترل هر جنبه اي از سايت خودتونو داريد و مي تونيد به راحتي به روز رساني هاي خود را انجام بديد.

 6- طراحي سايت شما قابل برنامه ريزيه

وردپرس به عنوان يك موتور براي وب سايت شما عمل مي كنه ، با توجه به اينكه شكل و احساس سايت %100 براي شما شخصي سازيه ، نام تجاري شما از اين طريق ميدرخشه و يك تجربه منحصر به فرد هم براي بازديد كننده هاتون به ارمغان مياره.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3/

 

 

 

 

طراحي وب سايت با وردپرس

۱۰ بازديد

چرايي طراحي وب سايت با وردپرس در ويكي دمي به يك موضوع مهم ديگر نيز وابسته است؛ وقتي شما به عنوان يك مشتري سايت وردپرسي خود را تحويل مي‌گيريد، اگر در آينده بخواهيد اطلاعات موجود در آن را تغيير دهيد يا محتواي آن را دستكاري كنيد، بدون اينكه به ما نياز داشته باشيد، مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد. ما پس از تحويل سايت به شما، نحوه‌ي كاركردن با آن را نيز آموزش خواهيم داد. يادگيري اين كار، سريع، راحت و بي دردسر است.

از همه‌ي اين موارد اگر بگذريم، يك موضوع مهم ديگري كه در ارتباط با طراحي سايت با وردپرس وجود دارد، سئو پسند بودن آن است. وقتي يك سايت وردپرسي را براي شما طراحي مي‌كنيم، مي‌دانيم كه اين سايت قابليت اين را دارد كه در گوگل رتبه‌ي بالايي دريافت كند. پس به راحتي مي‌توانيد به اين روش اعتماد كنيد و كار را به دست ما بسپاريد.

در ادامه به دلايلي اشاره خواهيم كرد كه ضرورت استفاده از وردپرس براي طراحي وب سايت‌هاي شما را كاملا روشن خواهد ساخت. 

پشتيباني عالي 

اگر سايت وردپرسي شما زماني با مشكل رو به رو شود، در هر شرايطي كه باشيد، پشتيباني هميشگي براي آن وجود خواهد داشت. زيرا اكثر شركت‌ها از جمله تيم متخصص ما براي طراحي وب سايت‌ها از اين ابزار استفاده مي‌كند. بنابراين وقتي يك سايت با مشكلي رو به رو مي‌شود، به سرعت مي‌توانيم آن را برطرف كنيم.

مطمئن و ايمن

وقتي ما سايت شما را با وردپرس طراحي مي‌كنيم، مطمئن هستيم كه يك بستر كاملا ايمن و مطمئن ايجاد شده است. اما اين موضوع به اين معنا نيست كه سايت شما كاملا از گزند حملات هكرها و بدافزارها در امان است.

خوشبختانه وردپرس امكاني را براي ما فراهم كرده است كه با آپديت آن و فعال كردن گواهي SSL مي‌توان امنيت سايت را افزايش داد. علاوه بر اين‌ها ما از پلاگين‌هاي امنيتي نيز كمك خواهيم گرفت تا راه نفوذ هر نوع هكر يا بدافزار را مسدود كنيم.

سئو پسند بودن

از نظر ما، سئوي مناسب مي‌تواند موفقيت سايت شما را تضمين كند، اما سئو نادرست قطعا آن را نابود خواهد ساخت. بنابراين سئو موضوعي است كه از ابتداي طراحي وب سايت با وردپرس روي آن تمركز خواهيم داشت.

وردپرس ابزارهايي داخلي دارد كه مي‌تواند كه تا حدود زيادي ميزان سئو پسند بودن محتواي سايت شما را مي‌تواند تضمين كند.

چرا قالب اختصاصي براي طراحي سايت وردپرس مهم است؟

اگر شما به عنوان مشتريِ ما به چيدمان خاصي از لوگو، هدر، فوتر، سايدبار، رنگ و فوت در سايت خود نياز داريد، قالب اختصاصي وردپرس انتخابي مناسب براي شما خواهد بود. ما در طراحي قالب‌هاي اختصاصي از نيروهاي متخصص مختلفي نظير طراح گرافيك، مدير پروژه و توسعه‌دهنده‌ي  نرم‌افزار استفاده خواهيم كرد. در كنار اين موارد، اين افراد بايد با تيم ماركتينگ و برندينگ همكاري داشته باشند تا سبك طراحي سايت مطابق با نياز شما و سلايق كاربران شما باشد.

گرافيست چندين طرح را متناسب با نياز مشتري آماده خواهد كرد. سپس طرح نهايي صفحات هوم پيج، تماس با ما، بلاگ، نمونه كارها و ديگر صفحات آماده خواهند شد. همچنين طراح گرافيك بايد طرحي جداگانه براي نمايش سايت در موبايل، لپ تاپ و تبلت نيز آماده سازد. در مرحله‌ي بعد توسعه دهنده‌ي سايت يك قالب، متناسب با طرحي كه گرافيست آماده كرده است، تهيه خواهد كرد.

با توجه به مراحلي كه شرح داده‌ايم متوجه شديد كه ما طراحي سايت وردپرس با استفاده از قالب‌هاي اختصاصي را به طور دقيق و با جزئياتي وسيع‌تر نسبت به طراحي با استفاده از قالب آماده انجام خواهيم داد.  در ادامه به برخي مزاياي استفاده از قالب اختصاصي اشاره خواهيم كرد.

مديريت آسان

اگر بخواهيم از يكي از جذاب ترين ويژگي‌هاي وردپرس نام ببريم، مديريت آسان بخش‌هاي مختلف آن است. وردپرس پنلي دارد كه به راحتي مي‌توان از طريق آن مديريت محتوا، عكس، فيلم و انواع المان‎هاي سايت را به راحتي انجام داد.

بنابراين وقتي شما طراحي يك سايت وردپرسي را سفارش مي‌دهيد، خيالتان بابت مديريت آن بسيار راحت خواهد بود. زيرا نه تنها پشتيبانان سايت به راحتي و به سرعت مي‌توانند سايت شما را آپديت كنند بلكه شما نيز مي‌توانيد با آموزش رايگاني كه متخصصان ما براي شما در نظر گرفته‌اند، مي‌توانيد تغييرات مورد نظر را در سايت اعمال كنيد.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3/

 

 

 

طراحي لوگوي شركت مهندسي

۱۰ بازديد

شركت هاي مهندسي نقش اساسي در رشد و توسعه جهان امروز دارند. شركت هاي مهندسي محصولات و تكنولوژي هاي جديدي را جهت آسانتر كردن زندگي روزمره ما ابداع ميكنند. علم، خلاقيت و تكنولوژي را در مشكلات موجود در جامعه اعمال كرده و آن را به مكان بهتري براي زندگي تبديل ميكنند. حوزه مهندسي متنوع و گسترده است و هر شركت مهندسي نيز بايد لوگوي منحصر به فرد خودش را داشته باشد.طراحي لوگوي شركت مهندسي بايد قدرت و حس اطمينان صنعت خود را به تصوير بكشد و درعين حال جذاب، چشم نواز و متعادل باشد. همچنين بايد حس كنجكاوي را در ذهن مخاطب برانگيزد.


نكات طراحي لوگو شركت مهندسي
در اين مقاله نكاتي كه براي طراحي لوگوي شركت مهندسي مورد نياز است گفته ميشود.
• نوع تصوير يا نمادي كه يك شركت مهندسي تصميم ميگيرد در لوگوي خود استفاده كند، كاملا بستگي به حوزه فعاليتي و اهداف آن شركت دارد. براي مثال شركت هاي مهندسي عمران اغلب از تصاوير پل يا ساختمان در طرح لوگوي خود استفاده ميكنند. يا در لوگوهاي مهندسي برق استفاده از لامپ يا سايز تجهيزات الكتريكي رايج است.

• در طراحي لوگوي شركت مهندسي نبايد از جزئيات پيچيده استفاده شود. سعي كنيد طرحي ساده و درعين حال پرمعنا داشته باشيد كه به وضوح پيام شما را به مخاطب انتقال دهد.

• استفاده از رنگهاي مناسبي كه منحصربه شما و برندتان است، درمقابل رقبا شما را متمايز خواهد كرد. هر رنگ احساس متفاوتي را در مخاطب ايجاد ميكند. فراموش نكنيد كه لوگوي شما در ابزارها وسايزهاي مختلف و در زمينه سياه و سفيد چاپ خواهد شد. بنابراين با درنظرگيري تمام جوانب تصميم گيري كنيد.


علائم انتزاعي لوگو 

يك علامت انتزاعي نوع خاصي از لوگوي تصويري است به جاي اينكه يك تصوير قابل تشخيص باشد مانند

سيب يا پرنده يك شكل هندسي انتزاعي است كه نشان دهنده تجارت شما است چند نمونه مشهور

عبارتند از : لوگوي دايره تقسيم شده پپسي و گل آديداس مانند همه نمادهاي لوگو ، علائم انتزاعي

بسيار خوب عمل مي كند . زيرا برند شما را به يك تصوير واحد خلاصه مي كند . با اين حال ، به جاي اينكه

محدود به يك تصوير قابل تشخيص باشيد لوگو انتزاعي به شما اين امكان را مي دهد تا تصويري بي نظير

و منحصر به فرد براي نشان دادن برند خود بسازيد اما بهترين راه براي طراحي حرفه اي لوگو متخصصاني است

كه مي دانند چگونه رنگ ، شكل و ساختار را با هم تركيب كنند تا معنا پيدا كنند. فايده يك علامت انتزاعي

اين است كه شما بدون تكيه بر پيامدهاي فرهنگي يك تصوير خاص ، مي توانيد آنچه را كه شركت شما به

صورت نمادين انجام مي دهد منتقل كنيد . از طريق رنگ و فرم مي توانيد معنا و

مفهوم را نسبت داده و احساسات را در مورد برند خود پرورش دهيد.

لوگوي تركيبي

لوگوي تركيبي لوگويي است كه از يك علامت تصويري ، علامت انتزاعي يا متن تشكيل شده است .

تصوير و متن با هم ادغام مي شوند و يك تصوير متمايز ايجاد مي كنند از آنجا كه يك نام با تصوير در ارتباط

است مي تواند به سرعت برند شما را بشناساند و مردم نيز بلافاصله شروع به ارتباط دادن نام شما با

علامت تصويري خواهند كرد و بيشتر در ذهن ها مي ماند. و در آينده به شما اين امكان را مي دهند كه

در موقعيت هاي مختلف بتوانيد به طور انحصاري از يك نماد استفاده كنيد و لازم نباشد هميشه نام خود

را درج كنيد. و اين لوگوها ساده تر از يك علامت تصويري هستند.           

 

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88/

 

 

طراحي لوگو ورزشي

۱۲ بازديد

بسياري از تيم‌هاي ورزشي براي اين‌كه شناخته شوند و افراد با آرم‌هاي مخصوص آن‌ها را شناسايي كنند بايد لوگو ويژه‌اي داشته‌باشند كه توسط طراحان طراحي شود.

بسياري از تيم‌هاي ورزشي براي اين‌كه شناخته‌شوند و افراد با آرم برندهاي مخصوص آن‌ها را شناسايي كنند بايد طراحي لوگو ورزشي ويژه‌اي داشته‌باشند. طراحي لوگو ورزشي كه آن‌ها سفارش مي‌دهند بايد بر اساس نوع ورزشي باشد كه در آن تيم انجام مي‌شود. براي طراحي لوگوي ورزشي بهتر است تنها به طراحاني كه در اين زمينه تخصص بيشتري دارند مراجعه كنيد. شما مي‌توانيد در ابتدا از طريق سايت‌هايي كه طراحي لوگو ورزشي رايگان را انجام مي‌دهند با مدل‌هاي لوگو ورزشي آشنايي لازم را به‌دست آوريد و سپس به شركت لوگوي موردنظرتان را براي طراحي سفارش دهيد.

برخي از برنامه‌ها كه طراحي لوگو ورزشي آنلاين را انجام مي‌دهند از جمله بهترين برنامه‌هايي هستند كه شما مي‌توانيد به آن‌ها اعتماد داشته‌باشيد. طراحاني كه طراحي لوگو ورزشي را بر عهده دارند از بهترين برنامه طراحي لوگو ورزشي استفاده مي‌كنند. اين برنامه‌ها بسيار پيشرفته هستند و بر اساس تكنولوژي جديد آن‌ها را طراحي نموده‌اند.

به شما پيشنهاد مي‌كنيم مقاله "6 نكته مهم براي طراحي لوگو يا آرم" را مطالعه كنيد تا در اين زمينه ديد قوي  و كاملي به‌دست آوريد.

 نكاتي در مورد طراحي لوگو ورزشي :

ورزش كردن تنها مخصوص آقايان نيست و خانم‌ها هم به رشته‌هاي متنوع ورزشي علاقه دارند. بر همين اساس آن‌ها تيم‌هاي ورزشي متنوعي را ايجاد مي‌كنند كه براي شناخته‌تر شدن اين تيم‌ها نياز به طراحي لوگو ورزشي بانوان پيدا مي‌كنند. امروزه بسياري از افراد شايد بر اين باور باشند كه تنها لوگو ورزشي فوتبال وجود دارد و ورزش‌هاي ديگر داراي لوگو مخصوص و منحصر به‌فرد نيستند، درصورتي‌كه اين باور بسيار اشتباه است.

طراحاني كه طراحي لوگو ورزشي را انجام مي‌دهند مي‌توانند طراحي لوگو باشگاه ورزشي مربوط به هر رشته‌اي را برعهده بگيرند و با بهترين كيفيت و جذابيت بالا به تيم‌هاي ورزشي آن را تحويل دهند.

شما مي‌توانيد براي آشنايي بيشتر با انواع لوگو ورزشي از شيوه طراحي آنلاين لوگو ورزشي استفاده كنيد، در اين سايت‌هاي آنلاين انواع طراحي لوگو باشگاه ورزشي را مي‌توانيد مشاهده كنيد. بهترين سايت طراحي لوگو ورزشي كه شما طراحي لوگوهاي ورزشي خود را به آن‌ها مي‌سپاريد قوانين و اصول مشخص شده ‌اي را جهت طراحي لوگو رعايت مي‌كنند. طراحان لوگو كه در سايت رايا ماركتينگ فعاليت مي‌كنند به‌خوبي با اين قوانين و نكات آشنا هستند كه برخي از آن‌ها عبارت است از :

اهميت نگرش و ديدگاه‌ها :

هريك از رشته‌هاي ورزشي نگرش‌ها و ديدگاه‌هاي بسيار متنوعي دارند. اين نگرش‌ها و ديدگاه‌ها را صاحب نظراني كه در آن تيم فعاليت كرده‌اند به وجود آورده‌اند و آن را نسل به نسل منتقل نموده‌اند. براي طراحي لوگو ورزشي بايد به اين نگرش‌ها و ديدگاه‌ها اهميت بسيار زيادي داده‌شود. تنها در اين‌صورت است كه يك لوگوي قدرتمند و پر مفهوم طراحي و توليد مي‌گردد.

در واقع بايد بدانيد آن دسته از طراحاني كه در اين زمينه حرفه‌اي هستند و به‌خوبي با انواع لوگوهاي ورزشي آشنايي دارند مي‌توانند به‌خوبي نگرش‌هاي هر تيم را در لوگوي آن وارد كنند. اينكه نگرش‌ها و باورهاي هريك از تيم‌هاي ورزشي به بهترين نحو ممكن در لوگو  وارد شود يك امر تخصص و حرفه‌اي است كه هر فردي موفق به انجام دادن آن نمي‌شود.  تنها آن دسته از طراحاني كه در اين زمينه حرفه‌اي هستند مي‌توانند اين وظيفه مهم را انجام دهند.

اهميت دادن به تاريخچه تيم ورزشي :

از ديگر نكات بسيار مهمي كه براي طراحي لوگو ورزشي بايد به آن توجه شود اين است كه به تاريخچه آن تيم ورزشي كه لوگوي آن در دست طراحي است اهميت داده‌شود. هريك از تيم‌هاي ورزشي در تاريخ مشخص شده‌اي بنيانگذاري مي‌شوند، اگر شما دقت داشته‌باشيد به‌خوبي متوجه اين مسئله مي‌گرديد. برخي از تيم ‌هاي قدرتمند و بزرگ كه در دنيا وجود دارند لوگوهاي خاصي براي آن‌ها طراحي شده‌است كه بسياري از افراد ازطريق همان لوگوها تيم را تشخيص مي‌دهند.

آن دسته از طراحاني كه در زمينه طراحي لوگو حرفه‌اي هستند در ابتدا با تاريخچه آن تيم ورزشي كه مي‌خواهند لوگوي آن را طراحي كنند آشنايي لازم را به‌دست مي‌آورند. اينكه هويت و تاريخ آن ورزش و تيم در لوگوي آن آورده‌شود اهميت بسيار زيادي دارد و تنها طراحاني كه حرفه‌اي هستند به اين مورد توجه مي‌كنند.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-logo-design/